Важкі дизельні мотоблоки типу ZUBR і інші

Відповісти
Аватар користувача
administrator
Адміністратор сайту
Повідомлень: 494
З нами з: 19 червня 2018, 14:23

Важкі дизельні мотоблоки типу ZUBR і інші

Повідомлення administrator » 25 червня 2018, 14:53

Мотоблок ЗУБР недивлячись на свою важкість завоював першість завдяки ціні, невибагливості в обслуговуванні та непогані надійності.

Аватар користувача
administrator
Адміністратор сайту
Повідомлень: 494
З нами з: 19 червня 2018, 14:23

Re: Важкі дизельні мотоблоки типу ZUBR і інші

Повідомлення administrator » 16 серпня 2018, 11:35

Каталога по ЗУБРу JR-Q78 незнайшов, э каталог та інструкція по зірці ЗІРЦІ LX 1090D що впринципі тежсаме.
завантаження.png
завантаження.png (78.43 Кіб) Переглянуто 668 разів
motoblok-zirka-sh-151-500x500.JPG
motoblok-zirka-sh-151-500x500.JPG (148.98 Кіб) Переглянуто 668 разів

Аватар користувача
administrator
Адміністратор сайту
Повідомлень: 494
З нами з: 19 червня 2018, 14:23

Re: Важкі дизельні мотоблоки типу ZUBR і інші

Повідомлення administrator » 16 серпня 2018, 12:45

Інструкція мотоблока к Кентавр 1070Д
1389787443_kentavr-1081d.jpg
1389787443_kentavr-1081d.jpg (25.08 Кіб) Переглянуто 664 разів

Фермер поділля
Повідомлень: 5
З нами з: 06 лютого 2019, 14:05

Re: Важкі дизельні мотоблоки типу ZUBR і інші

Повідомлення Фермер поділля » 26 лютого 2019, 11:43

Мотоблок зубр десятка погано тянить в чім може бути причина.

Аватар користувача
Mininoytil
Повідомлень: 639
З нами з: 26 червня 2018, 13:28

Re: Важкі дизельні мотоблоки типу ZUBR і інші

Повідомлення Mininoytil » 26 лютого 2019, 12:09

А як димить та як запускається якщо диму нема то швидше за все сіла апаратура подає мало палива якщо викрутити форсунку і підєднети на бік то розспил впринципі буде але подача палива невелика іще в цьому випадку непобачите чорного диму при різкому нажаті на газ, якщо димить то сіла форсунка паливо нерозспилює викрученна форсунка бє струйкою а не туманом. Ще може збитись момент запалення ране синій дим постійно і сильний металевий стук в моторі, проблеми з запуском покрутити важко пізне чорний дим та легкий пуск. При раньому запаленні тягнути впринципі повинен але буде грітися. Момент запалення регулюють прокладками мінус одна прокладка 0,1мм мінус 1°
Ось з книжки по регулюванню.
Ось що пише книжка
Регулировка впрыска
(1) Аккуратно поворачивайте маховик в рабочем направлении вращения до тех пор,
пока топливо не начнет вытекать из открытого конца топливной магистрали;
проверьте, совпадает ли метка на бачке с меткой на краю маховика в пределах
20~24° от верхней мертвой точки. В случае несовпадения требуется регулировка
(Рис. 10).
(2) Открутите три болта, фиксирующие выпрыскивающий насос, и снимите насос.
После этого отрегулируйте впрыск топлива, увеличив количество регулировочных
шайб. Обычно, добавление или снятие одной регулировочной шайбы толщиной 0,1
мм приводит к опережению или задержке впрыска на 1° (Рис. 11).
Screenshot_17.png
Screenshot_17.png (111.09 Кіб) Переглянуто 43 разів
Screenshot_16.png
Screenshot_16.png (151.33 Кіб) Переглянуто 43 разів

Аватар користувача
Mininoytil
Повідомлень: 639
З нами з: 26 червня 2018, 13:28

Re: Важкі дизельні мотоблоки типу ZUBR і інші

Повідомлення Mininoytil » 26 лютого 2019, 12:50

Регулировка давления впрыска
Открутите гайку с верхней части инжектора и
отрегулируйте давление, поворачивая и регулируя
винт при помощи отвертки. При вкручивании
винта давление понизится, и наоборот, давление
повысится при выкручивании винта (Рис. 12).
Screenshot_18.png
Screenshot_18.png (122.98 Кіб) Переглянуто 41 раз

Відповісти

Повернутись до “Мотоблоки та знаряддя до них”